Olanda - Romania

Discutii despre meciurile disputate la Euro 2008

Moderator: grup_moderatori

Scrie răspuns
Avatar utilizator
laurentiu91
fanatic
fanatic
Mesaje: 2970
Membru din: 01 Iun 2006, 22:35

Olanda - Romania

Mesaj de laurentiu91 » 23 Mar 2007, 15:50

Simbata 24 martie 2007
stadionul De Kuip- Rotterdam
ora 21,30
TVR 1



Selecţionerul Victor Piţurcă a susţinut în această dimineaţă conferinţa de presă oficială înaintea meciului de mâine seară cu Olanda.

"Se stie ca e un meci important pentru noi, dar nu decisiv, cum au spus unii. Vom încerca sa câstigam, sper sa se si întâmple acest lucru. Ar fi o victorie mare pentru fotbalul românesc. Baietii sunt conectati, sper sa fiu inspirat sa aleg cel mai bun 11 pentru mâine seara. "

"Toti cei 22 de jucatori sunt apti medical. Probabil mâine Lobont va fi titular, Danut Coman având probleme mai mult de ordin psihic, mama lui fiind bolnava. Am avut o discutie cu el si nu e pregatit psihic 100% pentru un asemenea meci."

"Acestia au fost adversarii pe care i-am întâlnit. Cehii au fost puternici. Pentru noi important este meciul de sâmbata indiferent de unde e echipa."

"La acest nivel conteaza si un post, doua. Este o chestie si de inspiratie."

"Este un avantaj ca lipseste Van der Sar, era important si psihic pentru echipa Olandei. Dar ei au de unde alege, ma intereseaza mai mult echipa noastra."

"Fiind meciul care urmeaza, normal ca este cel mai important. As prefera sa nu vorbesc despre problema mea personala."